Kurulum ve Entegrasyon
Telconet, satışı yapılan her ürünün/çözümün kurulumunu ve gerekli ise entegrasyon sürecini bünyesindeki uzman teknik personelleri ile yürütmektedir. Müşteri memnuniyetini sağlamak temel amacı ile satış sonrası kurulum ve entegrasyon sürecini yürütmek için kurulmuş proje yönetim ekipleri sayesinde bu hizmeti aksaksız sunmaktadır.
Periyodik Bakım ve Destek
Telconet, satışını yaptığını ürün ve çözümlere, garanti süreleri sonrasında yerinde veya uzaktan erişimle bakım ve destek hizmetleri sunmaktadır. Bakım sözleşmeleri kapsamında periyodik bakım hizmeti sunmakta, böylelikle arızaya sebep olabilecek durumların önüne geçilmekte ve performans korunarak iş devamlılığı sağlanmaktadır.
Danışmanlık ve Proje
Telconet, firmaların projelendirme sürecinde; teknolojik altyapı ve bilgi teknolojileri gereksinimlerinin saptanması, beklenti ve ihtiyaçlara uygun şekilde çözümlerin tanımlanması, bu çözümlerin donanım ve yazılım bileşenleri ile uygulama ve devreye alma süreçlerinin belirlenmesine yönelik danışmanlık ve projelendirme hizmeti sunmaktadır.
Yazılım Geliştirme
Telconet, portföyündeki ürün ve çözümlerin müşteri ihtiyaçlarını karşılamakta yetersiz kaldığı yerlerde, bünyesindeki deneyimli yazılım ekibi ile ara yazılımlar geliştirerek müşteri ihtiyacını karşılamayı hedeflemektedir. IVR, CTI, Call Center, SIP ve CRM konularında geliştirilen ürünlerle müşterilerine katma değer sağlamaktadır.
Yönetilen Hizmetler
Telconet, 20 yılı aşan bilgi birikimiyle yönetilen hizmetler servisiyle kurumların ihtiyaçlarına uygun çözümler geliştirmektedir. İhtiyacınız olan kaynaklara ve altyapıya, ilk yatırım maliyetine katlanmadan sahip olma imkanı sunmaktadır. Alt yapı yönetim ve işletme sorumluluğunu üzerine alarak müşterilerinin kendi ana faaliyet alanlarına odaklanmasını sağlamaktadır.
Profesyonel Hizmetler
Telconet, telekomünikasyon ve bilişim alanında verdiği profesyonel hizmetlerle, çeşitli teknolojlerin entegre edilerek uçtan uca hizmete dönüştürüldüğü, sağlanan hizmet kalitesi ile iş süreçlerinin hızlandırıldığı çözümler ile kurumlarda performans artışı sağlarken aynı zamanda müşterilerinin operasyonel maliyetlerinde de büyük oranda düşüşler sağlamaktadır.